Projektowanie |
Inwentaryzacja |
Przeprowadzki |
Serwis transport i montaż |
Leasing Mebli |
Aktualności
|
Nasi klienci
|
Prezentacja
|
Meble biurowe - realizowane przez nas kompleksowe wyposażenie biur, nie sprowadza się wyłącznie do dostawy i montażu zakupionych mebli . To cały proces, złożony z wielu etapów, przez który staramy się pomyślnie przeprowadzić naszych Klientów. Nasze działania mogą rozpocząć się już przy wyborze nowej lokalizacji lub planach adaptacji, czy remontu obecnie używanej powierzchni biura. Rzetelna ocena możliwości aranżacyjnych przestrzeni w oparciu o strukturę organizacyjną Firmy i zdefiniowane potrzeby przyszłych Użytkowników, przemyślane zaprojektowanie i dobra organizacja stanowiska pracy, z uwzględnieniem zasad ergonomii, ma istotne znaczenie dla stworzenia optymalnych warunków pracy, zwiększenie jej efektywności oraz powstania miejsc, w których dobrze czują się pracownicy, pracodawcy i klienci. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, zapewniamy dobór mebli biurowych spełniających oczekiwania estetyczne ( design, kolorystyka, różnorodność materiałów ), praktyczne ( ergonomia, trwałość, mobilność ) oraz budżetowe ( rozsądne wydatkowanie środków finansowych ).wykonania, ergonomia, nowoczesny Design i dobra relacja jakości i ceny. Meble pracownicze – stanowią dominującą część wyposażenie każdego biura, wkomponowując się w najbardziej zróżnicowane obszary. Nasza oferta obejmuje meble pracownicze : do open space, kątowe biurka pracownicze, szeroką gamę biurek melaminowanych, biurka na metalowych stelażach, biurka hot desk i call center, biurka z prowadzeniem okablowania do komputera, biurka z regulacją wysokości, biurka narożne. Ofertę mebli dla pracowników uzupełniają : dostawki konferencyjne, zamykane szafy biurowe, regały na segregatory, szafy ubraniowe, szafy metalowe, szafy z drzwiami żaluzjowymi, kontenery wysokości biurka z zamkiem centralnym, pomocniki na kółkach, kontenery z szufladą piórnikową, szafki pod ksero i drukarki, szafy kartotekowe. Wszystkie produkty wyposażenia wnętrz posiadają atesty dopuszczające do używania w miejscach użyteczności publicznej, cechuje je : solidność wykonania, ergonomia, nowoczesny Design i dobra relacja jakości i ceny. Meble gabinetowe – w naszej działalności staramy się dokładnie zdefiniować oczekiwania i potrzeby naszych Klientów. Wiemy jak istotnym elementem wyposażenia jest gabinet dyrektora, menedżera lub prezesa. Jesteśmy otwarci na wyzwania i staramy się sprostać różnym oczekiwaniom przyszłych Użytkowników. Dysponujemy szeroką ofertą zestawów do gabinetów : klasyczne gabinety dla dyrektorów, nowoczesne gamy menedżerskie, meble designerskie do gabinetów. Staramy się dostosować wyposażenie gabinetu do możliwości budżetowych naszych Klientów poprzez : ekskluzywne zestawy gabinetowe produkowane we Włoszech, wyposażenie do gabinetów w naturalnej okleinie, solidne zestawy gabinetowe polskiej produkcji. Dla managerów proponujemy : biurka gabinetowe ze szkła i stali nierdzewnej, gamy gabinetowe o ergonomicznych kształtach . Ofertę biurek do gabinetu uzupełniają : eleganckie komody, witryny szklane, pomocniki , dostawki dla gości, stoliki niskie dla gości, stoły do spotkań, komfortowe fotele dyrektorskie, fotele skórzane do gabinetów, fotele dla menedżerów z pełnym zakresem regulacji. Meble recepcyjne – obszar recepcji jest wizytówką każdej Firmy, w którym są przyjmowani Klienci, Partnerzy czy Dostawcy. Sposób funkcjonowania recepcji, ilość obsługiwanych osób, determinują rozwiązania designerskie i technologiczne, które należy uwzględnić podczas projektowania lad recepcyjnych. W naszej ofercie posiadamy : standardowe recepcje modułowe, lady recepcyjne z melaminy i laminatów HPL. Realizując indywidualne oczekiwania klientów wykonujemy : nowoczesne lady z nakładkami szklanymi lub z blatami kamiennymi, lady recepcyjne na zamówienie wykonane z laminatu – ponad 200 kolorów, zabudowy recepcyjne z naturalnej okleiny. Naszym klientom proponujemy usługi związane z : projektowaniem obszarów recepcyjnych, indywidualnym projektem wyposażenia do recepcji, kompleksowym doborem elementów dodatkowych : oświetlenie, siedziska recepcyjne, sofy i kanapy. Meble konferencyjne – współcześnie projektowane sale konferencyjne muszą spełniać różne funkcje użytkowe jako : klasyczne miejsca spotkań, sale szkoleniowe, sale do prezentacji z użyciem najnowocześniejszych zdobyczy techniki Audio i urządzeń multimedialnych. Nasza oferta obejmuje szeroki wybór stołów konferencyjnych : stoły modułowe, stoły z nogami składanymi, stoły konferencyjne z naturalnej okleiny, stoły na nogach płytowych, stoły na nogach metalowych, nowoczesne stoły ze szkłem, stoły jednoczęściowe. Proponujemy również elementy uzupełniające: power porty , media porty, Power docki, rynny kablowe do prowadzenia okablowania oraz wyposażenie audio-video do sal konferencyjnych, ekrany elektryczne, verticale, rolety zaciemniające do sal konferencyjnych. |
Meble uzupełniające i nietypowe – w każdym biurze mamy do czynienia z przestrzenią, która wymaga indywidualnego podejścia i wypracowania rozwiązań : niwelujących bariery architektoniczne, dopasowanych do indywidualnych oczekiwań Klienta, podkreślających oryginalność. Projektujemy i wykonujemy wyposażenie nietypowe, zabudowy na specjalne zamówienie. W ramach naszej oferty możemy przygotować we współpracy z klientem, indywidualny projekt dopasowany do potrzeb klienta. W szczególności oferta obejmuje : lady recepcyjne na zamówienie, szafy garderobiane, stoły, zabudowy kuchenne na wymiar, zabudowa sejfów i kas pancernych, zabudowa grzejników. Materiały wykończeniowe to m.in. : płyta wiórowa melaminowana, laminaty HPL, naturalne okleiny, detale i elementy ze szkła, elementy z kamienia naturalnego i sztucznego. Krzesła i fotele obrotowe - krzesła i fotele obrotowe są najbardziej eksploatowanymi elementami wyposażenia stanowiska pracy i to one decydują o komforcie pracy pracowników, menedżerów czy dyrektorów. Współczesne siedziska pracownicze posiadają szereg mechanizmów regulacyjnych : mechanizm synchro, regulowane podłokietniki, regulację podparcia lędźwiowego, regulację głębokości siedziska, kółka jezdne do wykładzin i twardych podłóg, dzięki którym możemy indywidualnie dostosować krzesło obrotowe do wymogów każdego Użytkownika. Posiadamy szeroką ofertę krzeseł dla pracowników : krzesła obrotowe na kółkach, ergonomiczne krzesła do biurek, krzesła obrotowe do recepcji z oryginalnym designem, krzesła rehabilitacyjne. W ofercie foteli obrotowych posiadamy : ekskluzywne fotele na kółkach dla dyrektorów, skórzane fotele dla menedżerów, fotele obrotowe z pełnym zakresem regulacji zwiększających komfort siedzenia, fotele polskiej produkcji oraz renomowanych światowych producentów. Krzesła i fotele konferencyjne – kilkugodzinne spotkanie, całodzienne szkolenie czy oczekiwanie w poczekalni nie musi się kojarzyć z bólem kręgosłupa. W naszej ofercie znajdą Państwo szeroki wybór siedzisk konferencyjnych , które zostały poddane licznym testom i sprzyjają naszym plecom nawet przy długotrwałym siedzeniu. Posiadamy : krzesła i fotele konferencyjne na nóżkach lub na płozach, siedziska do stołów konferencyjnych z podłokietnikami, wygodne fotele konferencyjne z mechanizmem powrotnym, siedziska konferencyjne z niskim i wysokim oparciem, siedziska tapicerowane i skórzane, krzesła sztaplowane do sal konferencyjnych i z pulpitami do pisania. Dla wymagających klientów proponujemy : nowoczesne krzesła i fotele z oparciem siatkowym, siedziska designerskie na chromowanych stelażach. Ofertę uzupełniają : krzesła do pomieszczeń socjalnych z plastikowymi siedziskami, siedziska ze zmywalną tapicerką. Ścianki działowe – dostępne obecnie materiały wykończeniowe dają architektom szereg możliwości do tworzenia efektownych i przyjaznych dla pracowników pomieszczeń biurowych. Za pomocą ścianek w profilach aluminiowych możemy dokonać podziału przestrzeni biurowej uzyskując trwały, estetyczny wizualnie, praktyczny funkcjonalnie i akustycznie efekt. Podstawową zaletą ścianek systemowych jest możliwość rekonfigurowania ( ponownej przebudowy ) do zmieniających się potrzeb bez brudzących prac budowlanych, zapewnienie maksymalnego przenikania światła, utrzymanie izolacji akustycznej oraz intymności do pracy poprzez żaluzjelub folię mrożoną. Proponowane przez nas systemy profili aluminiowych znajdują zastosowanie do : wydzielania sal konferencyjnych oraz gabinetów, pomieszczeń dla VIP-ów, pomieszczeń socjalnych i wymagających doświetlenia. Nasza oferta obejmuje : ścianki w profilach aluminiowych różnej grubości wypełnionych szkłem lub płytą drewnianą, ścianki pełne do sufitu, ścianki akustyczne z podwójnym szkłem, ścianki systemowe w wysokości ¾ z prześwitem wentylacyjnym pod sufitem, ścianki szklane i bezszprosowe, drzwi szklane. Uzupełnieniem jest folia mrożona nakładana na szkło, zapewniająca uzyskanie intymności przy 100% przenikaniu światła oraz dająca szerokie możliwości wizualne. Do oddzielania poszczególnych stanowisk pracy, tworzenia przestrzeni open space proponujemy - mobilne ścianki działowe. Wśród nich wyróżniamy : ścianki działowe z płyty melaminowanej i tapicerowane, przegrody międzybiurkowe tapicerowane i płytowe, ścianki mobilne wygradzające, przegrody mobilne do stanowisk call center. Wszystkie przegrody mobilne odznaczają się wysoką estetyką wykonania i trwałością dzięki profilom aluminiowym, mają bardzo stabilną konstrukcję i są łatwe w montażu, mogą być wykonane na dowolny wymiar, można je łączyć w nowe zestawy i konfiguracje. Wykładziny – podłoga we współczesnym biurze, to także szeroka gama możliwości do realizacji artystycznych i wizualnych zamysłów architektów. Wykładziny obiektowe muszą spełniać szereg wymogów związanych z eksploatacją w pomieszczeniach użyteczności publicznej : wytrzymałość na wycieranie i zgniatanie, odporność na zabrudzenia, trwałość kolorów, odprowadzanie ładunków elektrostatycznych. W ramach kompleksowego wyposażania, wykonujemy projekty wykładzin do biur, profesjonalne układanie wykładzin biurowych. W ofercie posiadamy : wykładziny w płytkach i w rolce, wykładziny PCV, wykładziny obiektowe o zwiększonej wytrzymałości, wykładziny w płytkach w szerokiej gamie kolorystycznej. Wykonujemy : wymianę wykładziny, naprawy podłoża pod wykładzinę, szybką i profesjonalną instalację wykładziny, zaawansowane wzornictwo z wykładziny. Usługi i serwis – w ramach kompleksowego wyposażenia wnętrz oferujemy naszym Klientom szeroką gamę usług i serwisów. Zwracamy uwagę na wszystkie aspekty związane z zasiedleniem nowej przestrzeni – od aranżacji do przeprowadzki. Na życzenie wykonujemy : inwentaryzacje posiadanego wyposażenia, ocenę jego stanu technicznego, opracowanie logistyczne przeprowadzki wyposażenia biura, przeprowadzki firm, zagospodarowanie i sprzedaż mebli używanych. Usługi serwisowe – naprawa mebli, naprawa krzeseł, wypożyczanie biurek, transport i montaż wyposażenia w całej Polsce . Proponujemy również : usługi doradcze, usługi projektowe, aranżacje biura, projekty 2D i 3D, leasing mebli. |
Meble biurowe | Meble pracownicze | Meble gabinetowe | Meble recepcyjne | Meble konferencyjne | Siedziska obrotowe | Siedziska konferencyjne |
Sofy i Fotele | Ściany systemowe | Ścianki mobilne | Wykładziny | Meble uzupełniające i nietypowe |